Wybierz zajęcia dla siebie

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia Zdrowy Kręgosłup obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. W zajęciach Zdrowy Kręgosłup zawarta jest nauka prawidłowego oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy ciała. Podczas zajęć Zdrowy Kręgosłup wykonuje się dokładne, niegwałtowne ćwiczenia ruchowe. Podczas treningu zwraca się uwagę na odpowiednie rozluźnienie mięśni, aby przywrócić ich zrównoważoną pracę. Pod czas zajęć Zdrowy Kręgosłup poziom trudności jest stopniowany, aby każdy mógł bez problemu poradzić sobie z zajęciami.

SPINNING

Zajęcia o charakterze wytrzymałościowym. Muzyka – odpowiednio dobrana przez instruktora – narzuca tempo jazdy. Wiąże się ono z ukształtowaniem terenu: są odcinki, gdy pojeździsz po płaskiej nawierzchni, oraz takie, gdy będziesz pedałować z góry i pod górę. Dzięki temu za każdym razem możesz wybrać się w zupełnie inną trasę. Miło spędzisz czas, poprawisz kondycje i zdrowie.

TABATA

Zasada jest prosta – ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10  odpoczywamy. W ciągu 20 sekund parę razy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia,  ile tylko jesteśmy w stanie zrobić najszybciej. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Ćwiczenia dla Pań i Panów. Celem tego treningu jest zwiększenie wydolności i wytrzymałości organizmu.

 

BODY SHAPE

Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening prowadzony jest w taki sposób, aby ćwiczenia wykonywane były przede wszystkim w pozycjach izolowanych, gwarantujących najlepszą koncentrację na ćwiczonej partii ciała. Trening o umiarkowanej intensywności, jest mniej intensywną odmianą zajęć TBC, dlatego polecamy go osobom zupełnie początkującym. Zajęcia składają się z 10 min rozgrzewki, 35 min części głównej i 5 min stretchingu. Zajęcia dla wszystkich.

JOGA

Poprzez odpowiedni trening ciała dyscyplinę duchową i przestrzeganie zasad etycznych joga deklaruje możliwość rozpoznania przez praktykującego natury rzeczywistości. Joga jest odpowiednia dla każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę ze fitnessem.

 

CROSS

Zajęcia sprawnościowo-kondycyjne z dużą ilością ćwiczeń funkcjonalnych (wielostawowych i wielopłaszczyznowych) przeplatane ćwiczeniami cardio. Zajęcia prowadzone są metodą interwałową (wysokie tętno / niskie tętno), która pozwala spalić ogromną ilość kalorii. Zajęcia nie są polecane osobom zaczynającym przygodę z aktywnością fizyczną.

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy łączy w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Dzięki temu daje wszechstronne efekty, takie jak: zwiększenie siły, poprawa wytrzymałości, wysmuklenie sylwetki (choć ostateczne rezultaty, jakie otrzymamy, zależą od doboru ćwiczeń). Trening obwodowy idealnie nadaje się dla początkujących, ponieważ nie obciąża mięśni i stawów tak jak tradycyjny trening siłowy.

TRAMPOLINY

Zajęcia typu cardio na trampolinach. Dla osób, które nie mają problemu ze stawami. Trening wytrzymałościowy.

 

CARDIO DANCE

Cardio dance to zajęcia w sam raz dla tych, którzy kochają taniec i dobrą muzykę. Jeśli w tańcu odpoczywasz, nabierasz sił, czujesz radość życia, to powinnaś spróbować właśnie tej metody. Przy okazji tańca śmiało można spalić kalorie i chudnąć przy układach tanecznych.

AEROBIK

Ćwiczenia „spalające tłuszcz“. Ich sekret tkwi w utrzymywaniu tętna na poziomie 120-130 uderzeń na minutę. W takt niezbyt szybkiej muzyki wykonuje się bardzo proste, niezbyt męczące ćwiczenia, tworzące nieskomplikowany układ choreograficzny. Trening o umiarkowanej intensywności (bez skoków, wymachów czy energicznych ruchów).

 

STEP

Zajęcia sprawnościowo-kondycyjne z dużą ilością ćwiczeń funkcjonalnych (wielostawowych i wielopłaszczyznowych) przeplatane ćwiczeniami cardio. Zajęcia prowadzone są metodą interwałową (wysokie tętno / niskie tętno), która pozwala spalić ogromną ilość kalorii. Zajęcia nie są polecane osobom zaczynającym przygodę z aktywnością fizyczną.

 

FIT FAMILY

Zajęcia sprawnościowo-kondycyjne z dużą ilością ćwiczeń funkcjonalnych dla rodzica oraz dziecka. Ćwiczenia w parze rodzic-dziecko.

BPU

Zajęcia sprawnościowo-kondycyjne z dużą ilością ćwiczeń funkcjonalnych na brzuch – pośladki – uda.

POWER MIX

Ćwiczenia „spalające tłuszcz“. Ich sekret tkwi w utrzymywaniu tętna na poziomie 120-130 uderzeń na minutę. W takt  szybkiej muzyki wykonuje się bardzo proste, niezbyt męczące ćwiczenia, tworzące nieskomplikowany układ choreograficzny. Trening o umiarkowanej intensywności (bez skoków, wymachów czy energicznych ruchów).

BODY FIT

Po rozgrzewce następuje delikatny stretching, który dodatkowo podnosi temperaturę ciała. Następne pół godziny to ćwiczenia zasadnicze. Często wykonywane są w seriach i obejmują wszelkie partie mięśniowe, tak aby wymodelować całe ciało, tj. ramiona, klatkę piersiową, grzbiet, uda, pośladki i brzuch.

 

ZUMBA

Taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. 

BPU

Zajęcia sprawnościowo-kondycyjne z dużą ilością ćwiczeń funkcjonalnych na brzuch – pośladki – uda.

Co nas wyróżnia

W cenie naszych karnetów oferujemy Państwu naszych specjalistów,
którzy dbają o poprawny i efektywny trening oraz doradzą w sprawie
poprawnego żywienia:

Dietetyk
Trener personalny
Masażysta
Woda do picia
Karnet Open
1 wejście za darmo
Kawiarnia
Parking